Medewerker Flex-administratie

Het Uitzend Domein is een personeelsbemiddelaar en actief in de uitzendbranche. In de uitzendbranche draait het om snelheid en efficiëntie. Daarom is het belangrijk dat de juiste kandidaat snel op de juiste plek zit. Zonder gedoe en zonder verrassingen. Door de aanwezige kennis van de markt zijn wij een kei in het aanpassen aan de omstandigheden en omgaan met de flexibiliteit die de uitzendbranche vraagt. Onze kernactiviteiten zijn volledig hierop afgestemd. Dat maakt Het Uitzend Domein tot de ideale partner voor bedrijven die geen zorg willen hebben over hun personeelsbeleid.

Wij zijn een laagdrempelige en gedreven organisatie dat niet bóven maar tussen de mensen staat. Onze slogan ‘Waarde toevoegen aan de mens’ geeft aan dat het ‘onze mensen’ zijn en wij zijn ‘hun bureau’. Doorgaans spreken we dezelfde taal en begrijpen we elkaar. Dit is zeer waardevol voor een juiste klant-kandidaat relatie.

Momenteel is Het Uitzend Domein op zoek naar een:

Medewerker Flex-administratie Rotterdam

Als Medewerker Flex administratie ben je verantwoordelijk voor het hele proces van contractbeheer. Het indienst proces tot uitdienstproces en alles daar tussen in zoals ziekteverzuim, personeelsmutaties en voorbereiding voor de salarisverwerking. Administratief ga je aan de slag met het opstellen van brieven of overeenkomsten, borgen en registreren van personeelsgegevens en het verzorgen van wekelijkse /maandelijkse rapportages. Denk hierbij aan loonheffing en pensioenafdrachten. Je houdt alle wet- en regelgeving in de gaten en ziet toe op een juiste uitvoering hiervan. Daarnaast zet jij je graag in om het werk nog beter, makkelijker en steeds efficiënter in te richten.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Je stelt arbeidsovereenkomsten, bevestigingsbrieven e.d. op en voert zelfstandig salarisberekeningen uit alsmede de controles hierop
  • Je beheert en bewaakt de digitale personeelsdossiers
  • Registratie rondom verlof en ziekteverzuim
  • Je verwerkt alle personeelsmutaties en uitbetalingen rondom in-, door- en uitstroom
  • Vragen van medewerkers beantwoorden, bijvoorbeeld vragen over de cao, overeenkomsten, salarissen en verschillende regelingen
  • Voorbereiden van de wekelijkse salarisverwerking
  • Projectmatige klussen rondom HR zoals procesoptimalisaties
  • Regelen van interne & externe communicatie over bijvoorbeeld salarisverhogingen en promoties

Wie ben jij?

  • Je bent te typeren als klantgericht, communicatief sterk, betrokken, professioneel, accuraat, positief en prestatiegericht
  • Je kunt prioriteiten stellen en continue met deadlines werken
  • Je bent gestructureerd en georganiseerd maar toch flexibel
  • Je hebt affiniteit met CRM systemen
  • Je bent sociaal en durft jezelf uit te spreken

En wat breng je mee?

  • Minimaal Hbo werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Inzicht in en uitgebreide kennis van Microsoft Office en Excel
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie in de uitzendbranche

Wat wij bieden

  • Een uitdagende baan als fulltime Medewerker Flex Administratie bij op ons kantoor in Rotterdam
  • Een goed marktcomfort salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, 25 vakantiedagen en een gunstige pensioenregeling
  • Werken met leuke en ambitieuze collega’s in een informele werkomgeving
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en een persoonlijk ontwikkelingsplan
  • Een zelfstandige baan binnen een gezellig en betrokken team

Meer informatie

Voor  meer informatie kun je contact opnemen met Daisy Petronilia via 010 – 200 2728 of d.petronilia@hetuitzenddomein.nl of laat een berichtje achter via ons contactformulier.

Share This